Naš klik mišem doneo je najpopularnijoj društvenoj stranici velike sume novca, a mi i ne znamo puno o tome kako je nastao "lajk" i šta on predstavlja za kompaniju.

 

Fejsbuk dodatak "lajk" doneo je kompaniji milijarde dolara. Ideja za to dugme nastala je 2007. godine, prenosi Bosworth. Kritičari tvrde da je Fejsbuk kopirao ideju od društvene mreže rivala Friendfeed.

U februaru 2009. "rođena" je opcija "like". Pre nego što je usvojena, iz Fejsbuka su raspravljali o znakovima plus i minus, kao i o dugmetu koje bi se zvalo Awesome.

Pevač iz Detroida ima 52,5 miliona lajkeova, Riana ima 50,8 miliona, a Lady Gaga ima 47,5 miliona. Iz Fejsbuk su otkrili da je u 2010. godini svakih 20 minuta lajkovano 7,6 miliona stranica.

Takođe je rečeno da je po danu postavljeno 2,7 milijardi komentara i lajkovanja, što znači da je bilo 112.500.000 lajkova i komentara svakog sata, odnosno 31.250 lajkova i komentara svake sekunde, prenosi AP.