U okviru projekta opštine Novi Bečej iz IPA programa prekogranične saradnje sa Mađarskom, a koji se odnosi na Specijalni rezervat prirode „Slano kopovo“, u sredu 6. februara, održana je druga radionica na kojoj je bilo reči o promociji i plasmanu suvenira.

 

Nevena Ćurčić, profesorka na Departmanu za geografiju, turizam i hotelijerstvo na Prirodno-matematičkom fakultetu u Novom Sadu istakla je da su promocija i taktika plasmana nekog proizvoda od ključnog značaja za "uspešnost" suvenira.
- Moramo obratiti pažnju na mnogo detalja. O pakovanju suvenira, o tome kome je namenjen, zatim trebamo osmisliti nastup prilikom prodaje, ali i koristiti sve kanale prodaje poput sajtova, društvenih mreža i tome slično.
Ćurčić je dodala da je jedan od bitnih segmenata i edukacija ljudi koji proizvode suvenire.
- U Novom Bečeju imamo "male" proizvođače koji svoje proizvode rade uglavnom iz hobija, pa naravno da gledaju da im i troškovi za promociju budu što manji.

Novica Blažin, član projektnog tima je najavio još jednu radionicu na ovu temu, nakon čega će se akcenat prebaciti na druge teme.