Srednja škola Novi Bečej nastavlja sa uvođenjem novina u obrazovanju svojih učenika. Posle uvođenja elektronskog dnevnika i niza novina u pogledu samog rada sa učenicima, na red je došlo i osavremenjavanje kabinetā u ovoj obrazovnoj ustanovi.

Tako je, donacijom Ministarstva pravde u iznosu od 700.000 dinara, opremljen kabinet za matematiku.

Anita Bojić Perkin, direktor Srednje škole Novi Bečej, rekla je ovom prilikom: “Matematički kabinet koji je, do sada, imao interaktivnu tablu sada poseduje i dvadeset laptop računara pomoću kojih se nastava može odvijati interaktivno. Za sada su učenici prezadovoljni, koliko čujem, zainteresovani su, nastava je sada drugačija, aktivnija i mislim da smo jedna od retkih škola u okruženju koja poseduje ovako dobro opremljen matematički kabinet”. Ona je dodala i da se radi na opremanju ostalih kabineta kako bi nastava bila na što višem nivou.

Zadovoljna inovacijom je i profesor matematike, Marijana Đelošević, koja je ukazala na značaj ove nauke i dobrog savladavanja iste: “Pre svega, moram da kažem da je matematika jedna izuzetno ozbiljna nauka i da baš iz tog razloga treba iskoristiti svaku priliku da je učinimo zanimljivom. Smatram da su se „kockice“ složile i prosto je bilo neizbežno. Ja sam lično potekla u tradicionalnoj matematici, ali sam shvatila da promene moraju da postoje. Ovo su potomci „ipsilon“ generacije koji su okruženi multumedijalnim nadražajima i oni drugačije usvajaju znanja od onog kako smo mi to učili i navikli. Mi računare zapravo koristimo da nadomestimo onaj deo vizuelizacije, prezentacije, informatičke pismenosti”. Ona se osvrnula i na programe koji se koriste u nastavi i buduće planove: “Konkretno, koristimo određene softverske pakete kao što su “Geogebra“, ali i onlajn testiranja preko aplikacije “Kahoot“. To je ono što koristimo za sada, a ono što je u nekoj projekciji u budućnosti jeste ono što je danas svakodnevnica, a to je elektronsko učenje, odnosno onlajn seminari koji se rade u paketu “Moodle“. Pošto smo mi još uvek jako kratko u svemu ovome, to nam je dalji cilj. Dakle, da se određene nastavne teme obrade u “Moodle” i da deca zapravo uče od kuće uz računar, da se konsultuju sa mnom uživo i da tako stiču znanje