Turistička organizacija opštine Novi Bečej učestvovala je na nedavno održanom Sajmu turizma u Beogradu. Predstavljenim potencijalima i turističkom ponudom zadovoljan je i Saša Dujin, direktor Turističke organizacije opštine Novi Bečej.

Komentarišući učešće ove organizacije na Sajmu, Dujin je rekao: “Mogu da kažem da sam izuzetno zadovoljan sajmom. Pre svega, izanimirali smo predstavnike lokalne samouprave da svi dođu i time daju podršku našem radu i, samim tim, jako puno medijskih ličnosti posetilo je štand. Između ostalih, bio je Žera iz Crvene Jabuke, Sergej Ćetković, Filip David, Zlata Numanagić, Nenad Okanović, Vuk Kostić, ali i brojni državni sekretari. Na primer: poljoprivrede, turizma, lokalne uprave i samouprave, pomoćnici načelnika srednjebanatskog okruga i drugi političari”. On je dodao da je više od 40 medijskih kuća posetilo štand opštine Novi Bečej među kojima je bio i stranih agencija poput čuvenog “Sputnjika”. Posebnu pažnju privukle su brazilske blogerke koje rade za međunarodni portal koji privlači mlade iz celog sveta u Srbiju, a istaknuto mesto zauzela je i poseta indijskog atašea za ekonomiju sa kojim se razgovaralo o mogućnostima dolaska indijskih turista u Novi Bečej.

Turistička organizacija promovisala je i uobičajene manifestacije koje se dešavaju kod nas, sva tri muzeja, Slano Kopovo, ali i čuveni lokalitet Arača. Istaknuto mesto zauzeo je i MK “Road runners” koji su prezentovali nadaleko poznati moto skup u Novom Bečeju.

Da postoji i direktna korist od sajamskih aktivnosti jasno je i na osnovu turista koji će doći u Novi Bečej upravo zahvaljujući kontaktu ostvarenom ovim putem. “Posetili su nas brojni predstavnici manjih turističkih agencija i zahvaljujući tome eveć 4. marta nam dolaze turisti preko “Kolubara tursa” na jednodnevni izlet. Posetiće Glavaševu kuću. Već su uplatili ulaznice tako da smo smo sigurni da će doći njih sedamdesetoro” istakao je Dujin.

Naročito je interesantno to što, kako kaže direktor Dujin, nisu rađene klasične prezentacije već je emitovan video materijal preko ogromnog led ekrana dimenzija 8 puta 4 metra koji je prema njegovim rečima toliko živopisan da se nekad činilo kao da se radnja dešava u realnom vremenu i među prisutnima. On je dodao i da je viđeno mesto na štandu posvećeno velikoj ljuljaški kojom je, makar delimično, vraćen dašak pređašnjih vremena i građanske kulture i ukazano na vreme kada je Vranjevo bilo jedan od najznačajnijih centara srpske kulture u Austrougarskoj. Sve ovo, naravno, u kontekstu nedavno donete odluke Vlade Srbije da se stari centar Vranjeva zaštiti kao jedna prostorna celina.