Jesen je pravo vreme za obilazak evropskih prestonica, a agencije već nude i aranžmane za predstojeću zimsku sezonu i doček Nove godine.

Turističke agencije u Srbiji su imale više nego uspešnu letnju sezonu, uglavnom su svi aranžmani bili prodati, a mnoge su, u odnosu na prošlu godinu, zabeležile značajan porast broja turista. Uveliko je počelo pripremanje i bukiranje aranžmana za predstojeću zimsku sezonu i doček Nove godine.

Predstavnica za odnose sa javnošću agencije "Filip travel" Nevena Stefanović je kazala da je broj turista na nekim destinacijama, kao što su Sicilija i Majorka, povećan i do 40 odsto.

Interesovanje za destinacije u Grčkoj, kao što su Krit i Rodos je povećano za nekih 20 do 30 odsto, kazala je Stefanovićeva, dodavši da su svi kapaciteti na tim ostrvima bili popunjeni. Domaći turisti su se u nešto većem broju opredeljivali i za kontinentialni deo Grčke.

Stefanovićeva je kazala da su u ovom trenutku aktuelna jesenja putovanja u evropske metropole avionom i autobusom, ali je uveliko počelo bukiranje zimske sezone.

''Naši klijenti, kao i svake godine, najpre su počeli da traže Kopaonik i Bugarsku, a sada raste interesovanje i za ski pakete Austrije, Italije i Francuske'', kazala je ona.

Stefanovićeva je dodala i da će cene "Filip travela" ostati na prošlogodišnjem nivou i da, za sada, nema nekih većih poskupljenja.

Komercijalista u turističkoj agenciji "Odeon travel" Ljubica Todorović je kazala da još uvek nisu radili konačnu statistiku jer letnju sezonu nisu ''zatvorili'', ali da je primetan drastičan skok broja turista koji su putovali u Grčku, Tursku i posebno iznenađujuće, kako je istakla, je interesovanje za novu destinaciju Maltu.

Todorovićeva je kazala da je veliko interesavanje bilo i za Egipat, s obzirom da agencija tu destinaciju nije radila prošle godine.

"Turisti su ove godine počeli ranije da bukiraju i uplaćuju aranžmane što im je obezbedilo popuste", navela je Todorovićeva ocenivši da je i ta činjenica doprinela povećanju broja turista.
Ona je rekla da su u okviru tekuće ponude u "Odeon travelu" pripremili popuste i do 25 odsto na rane uplate za ski destinacije u Bugarskoj, Sloveniji, Austriji,ali i za Kopaonik.

Komercijalni direktor agencije "Big Blu" Boban Šćepanović je kazao da je u odnosu na 2011. broj turista bio na goto istom nivou, ali da je finansijki godina bila nepovoljnija zbog manjih marži.

"Ne kažem da su cene aražmana bile niže, nego da je prosto naša zarada bila svesno smanjena, da bismo zadržali broj putnika", objasnio je Šćepanović. Što se tiče interesovanja, ono je već godinama unazad najveće za Antalijsku regiju Turske, a ta cifra se polako dostiže i na Grčkim destinacijama, posebno u severnom delu, naveo je Šćepanović.

"Uglavnom smo prodavali olinkluziv aranžmane, ali to nema veze preterano sa cenom, jer ako se neko opredeli za polupansion uglavnom ima dodatne troškove, pa kada se sve sabere dođe na isto", objasnio je on.

Šćepanović je dodao da su u "Big Blu" sada aktuelna putovanja u evropske gradove, a da će uskoro izaći i paketi sa aranžmanima za predstojeću zimsku sezonu i Novu godinu.

(Tanjug)Zašto muškarci stvarno vole grudi



Ne samo zato što su divne na pogled i dodir... Za opčinjenost muškaraca ženskim grudima postoji i naučno objašnjenje.

Knjiga "Hemija među nama: Ljubav, seks i nauka privlačnosti" Lerija Janga i Brajana Aleksandera pokušava da objasni biološke osnove za mnoge stvari u muško-ženskim odnosima.

Jang, inače vodeći neurolog koji istražuje društvene veze među polovima, tvrdi da je muška "opsesija" ženskim grudima zapravo prilično neobična, sa biološke strane.

"Ljudska bića su jedini sisari kod kojih grudi imaju seksualnu konotaciju. Takođe, žene naše vrste su jedini sisari kod kojih se grudi uvećavaju nezavisno od trudnoće, odnosno tokom puberteta. Jedina smo vrsta koja dodiruje, mazi ili oralno stimuliše bradavice partnera", napisao je on.

Jang i Aleksander objavili su i studiju u kojoj je učestvovalo 300 ljudi oba pola, na temu stimulacije ženskih grudi.

"Žene vole kada partner dodiruje i miluje njihove grudi, i više od 80 odsto njih prijavljuje da tada oseća pojačanje erotskog naboja i želje", kažu oni.

Naučnici su utvrdili da stimulacija, sa biološke strane, u mozgu oba pola izaziva niz aktivnosti koje podsećaju na period dojenja.

"Dok su nas majke dojile, prenosile su nam i moćni hormon koji podstiče formiranje veze između dva bića. Psihološki, kroz život nastavljamo da tragamo za novim izvorom takve duboke fizičke veze", objašnjavaju autori knjige.

Aleksander dodaje da je tako formirana veza biološki fascinantna, jer traje za ceo život, a daje i još neka zabavna objašnjenja i primere.

"Muškarac tokom godina postaje toliko fokusiran i opčinjen prizorom ženskih grudi, da je dovoljno da mu pokažete ne grudi, već nešto vezano za njih, poput brushaltera, i da mu potpuno 'pomerite' mozak.

Studije su pokazale da se muškarcima kojima su pokazani brushalteri pomućuje moć rasuđivanja. Malo, ali primetno", objasnio je on.

U knjizi se dodaje kako supstanca oksitocin kod žene, tokom dojenja, formira trajnu uspomenu na miris, lice i zvuk malenog bića koje doji. Zajedno sa dopaminom koji se takođe oslobađa tokom dojenja, žena to iskustvo povezuje sa srećom, blagostanjem, uživanjem i drugim prijatnim osećanjima.

Tako je i sa bebom koja će odrasti u muškarca - hemija će se pobrinuti za hormone, a duboko usađena sećanja za prijatno osećanje pri samom pogledu na ženske grudi.

(MONDO)


PROČITAJTE JOŠ...

 

NAJČITANIJE

Ovo je period godine kada mnogi ulažu dodatni trud da s...

U Domu kulture opštine Novi Bečej, odigrana je predsta...

Srbija se, poput mnogih drugih zemalja, suočava sa prob...

Iz Javnog preduzeća „Toplana“ Bečej obavestili su ...

Hormonski disbalans je stanje koje može značajno utica...

Opština Bečej odabrana je kao jedna od lokalnih samoup...

NAJNOVIJE

Opština Bečej odabrana je kao jedna od lokalnih samoup...

Iz Javnog preduzeća „Toplana“ Bečej obavestili su ...

U Domu kulture opštine Novi Bečej, odigrana je predsta...

U Domu kulture opštine Novi Bečej otvorena je jedinstv...

U Novom Bečeju, u Osnovnoj školi „Josif Marinković�...

Nakon što je beligijska kompanija „Somnis Bedding“...

Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Prihvati
Otkaži
Shopify.com
Prihvati
Otkaži
Unknown
Unknown
Prihvati
Otkaži