Omladinski klub Novog Bečeja sprovodi projekat pod nazivom “Uzoran građanin” čiji je cilj jačanje uloge civilnog društva u pripremi, sprovođenju i praćenju efikasnih javnih politika i usluga na lokalnom i regionalnom nivou, odnosno informisanje i edukacija javnosti, i uspostavljanju dijaloga između različitih zainteresovanih strana sa lokalnom samoupravom.



Sredstva za realizaciju projekta u visini od 189.500,00 dinara, obezbedio je Pokrajinski sekretarijat za međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu.

Uzoran građanin je servis koji omogućava građanima da uočene probleme proslede nadležnim službama. Ovaj servis čine web aplikacija koja se nalazi na Internet adresi www.uzorangradjanin.rs i mobilna android aplikacija pomoću koje građani prijavljuju probleme.
Prijavu problema građani mogu izvršiti na više načina a dovoljan je pristup Internetu bilo putem stonog računara ili mobilnog uređaja. Čak i ako ne postoji mogućnost povezivanja na Internet prijavu je moguće podneti i putem SMS poruke. Ceo sistem je osmišljen da bi građanima bio na usluzi i raspolaganju 24 sata dnevno, sedam dana u nedelji na celoj teritoriji Republike Srbije.

Servis Uzoran građanin prevashodno je namenjen poboljšanju komunikacije izmedju gradjana
sa javnim institucijama, ustanovama, javnim preduzećima i drugim službama za čiji rad su
nadležne lokalne samouprave, i stoga je promocija servisa usmerena na te dve ciljne grupe,
odnosno na lokalne samouprave i građane.

Na opštinskom veću Novog Bečeja održanom 23.12.2013 na kojem su pored članova veća i predsedavajućeg predsednika opštine prisustvovali direktori svih javnih preduzeća kojima upravlja lokalna samouprava, predstaviljen je servis i prisutni su upoznati sa mogućnostima
upotrebe i potrebom da se takav vid komunikacije ozbilijno primeni u praksi.
U okviru promocije građanima, aktivisti organizacije su delili brošure sa uputstvom za korišćenje veb servisa i mobilne aplikacije. Takodje, svi zainteresovani su mogli na licu mesta da vide kako servis funkcioniše, da na svoje mobilne uredjaje instaliraju Android aplikaciju i da dobiju stručnu pomoć za korišćenje servisa.
Ovim putem Omladinski klub NBO poziva sve zainteresovane građane da se aktivno uključe i da sve uočene probleme u svom mestu prijave putem servisa Uzoran gradjanin kako bi nadležne službe mogle da ih reše.


 

NAJČITANIJE

U subotu, 20 aprila, u Gradskom pozorištu Bečej biće ...

Obaveštavamo Vas da će ”Ciklonizacija“ AD Novi Sad...

Garatovano nazaboravan, inspirativan i bezbrižan odmor ...

Zbog remonta distributivnih trafo stanica, izgradnje pri...

Dom zdravlja Bečej najavio je organizaciju preventivnih...

Na teritoriji opštine Bečej, kada se steknu adekvatni ...

NAJNOVIJE

Tražite pouzdan proizvod za održavanje higijene podova...

Na teritoriji opštine Bečej, kada se steknu adekvatni ...

Zbog remonta distributivnih trafo stanica, izgradnje pri...

Obaveštavamo Vas da će ”Ciklonizacija“ AD Novi Sad...

Posao za dva službenika obezbeđenja ...

Posao za dva vozača kombija ...

Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Prihvati
Otkaži
Shopify.com
Prihvati
Otkaži
Unknown
Unknown
Prihvati
Otkaži