Omladinski klub Novog Bečeja sprovodi projekat pod nazivom “Uzoran građanin” čiji je cilj jačanje uloge civilnog društva u pripremi, sprovođenju i praćenju efikasnih javnih politika i usluga na lokalnom i regionalnom nivou, odnosno informisanje i edukacija javnosti, i uspostavljanju dijaloga između različitih zainteresovanih strana sa lokalnom samoupravom.



Sredstva za realizaciju projekta u visini od 189.500,00 dinara, obezbedio je Pokrajinski sekretarijat za međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu.

Uzoran građanin je servis koji omogućava građanima da uočene probleme proslede nadležnim službama. Ovaj servis čine web aplikacija koja se nalazi na Internet adresi www.uzorangradjanin.rs i mobilna android aplikacija pomoću koje građani prijavljuju probleme.
Prijavu problema građani mogu izvršiti na više načina a dovoljan je pristup Internetu bilo putem stonog računara ili mobilnog uređaja. Čak i ako ne postoji mogućnost povezivanja na Internet prijavu je moguće podneti i putem SMS poruke. Ceo sistem je osmišljen da bi građanima bio na usluzi i raspolaganju 24 sata dnevno, sedam dana u nedelji na celoj teritoriji Republike Srbije.

Servis Uzoran građanin prevashodno je namenjen poboljšanju komunikacije izmedju gradjana
sa javnim institucijama, ustanovama, javnim preduzećima i drugim službama za čiji rad su
nadležne lokalne samouprave, i stoga je promocija servisa usmerena na te dve ciljne grupe,
odnosno na lokalne samouprave i građane.

Na opštinskom veću Novog Bečeja održanom 23.12.2013 na kojem su pored članova veća i predsedavajućeg predsednika opštine prisustvovali direktori svih javnih preduzeća kojima upravlja lokalna samouprava, predstaviljen je servis i prisutni su upoznati sa mogućnostima
upotrebe i potrebom da se takav vid komunikacije ozbilijno primeni u praksi.
U okviru promocije građanima, aktivisti organizacije su delili brošure sa uputstvom za korišćenje veb servisa i mobilne aplikacije. Takodje, svi zainteresovani su mogli na licu mesta da vide kako servis funkcioniše, da na svoje mobilne uredjaje instaliraju Android aplikaciju i da dobiju stručnu pomoć za korišćenje servisa.
Ovim putem Omladinski klub NBO poziva sve zainteresovane građane da se aktivno uključe i da sve uočene probleme u svom mestu prijave putem servisa Uzoran gradjanin kako bi nadležne službe mogle da ih reše.